Iznajmljivači su dužni omogućiti gostima podnošenje pisanih prigovora:
-
u objektu u kojem se pružaju ugostiteljske usluge,
-
ili putem pošte ili elektroničkom poštom,
Obavezni su u objektu u kojem pružaju usluge smještaja:
-
vidno istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora,
-
u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora odgovoriti gostu,
-
voditi i čuvati pisanu evidenciju prigovora gostiju najmanje godinu dana od dana primitka prigovora (članak 10. Zakona o zaštiti potrošača).
Dakle, iznajmljivač je dužan istaknuti obavijest na koji način gost može uložiti pisani prigovor. Iznajmljivač može odabrati sve načine ili samo neke.
Obavijest možete istaknuti:
-
u službenom cjeniku
-
kreirati “Poruku dobrodošlice” u kojoj ćete osim standardnih naputaka gostima u vezi smještaja, dodati i obavijest o obvezi davanja prigovora u pisanom obliku na određeni način (pisanim putem u smještaju, email, pošta ili faks).
-
napomena u kućnom redu